Vodafone Her Şey Benimle, 2 yılda 170 milyon kez ziyaret edildi
Türkiye telekomünikasyon sektöründe ilk kez tüm kategorilerde hizmet sunan dijital pazaryeri Vodafone Her Şey Benimle 2 yılını geride bıraktı. Yaklaşık 170 milyon kez ziyaret edilen Her Şey Yanında’nın tekil ziyaretçi sayısı 37 milyona ulaştı. 5 milyona yakın eserin sunulduğu platformda 2 yılda 6 milyondan fazla sipariş alındı. Bu siparişler sonucunda Her Şey Yandım’dan alışveriş yapan müşteriler için 2 yılda 205 milyon TL’nin üzerinde değer yaratıldı.
Türkiye’nin dijitalleşmesine öncülük etme vizyonuyla faaliyet gösteriyoruz Vodafonemüşterilerinin online alışveriş ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla hayata geçirilmiştir. Herşey Benimle Platform ikinci yılını kutluyor. Türkiye telekomünikasyon sektöründe ilk kez tüm kategorilerde hayata geçirilen dijital pazaryeri Vodafone Her Şey Benimle yaklaşık olarak büyüdü 170 milyontekil ziyaretçi sayısı 37 milyona ulaşmış. Toplam 14kategoride binin üzerindemağazaya göre 5 milyona2 yıl içinde benzer çalışmaların sunulduğu Vodafone Her Şey Yandım, 6 milyon Daha fazla sipariş alındı. Bu siparişler sonucunda Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapan müşterilere, 205 M TL’nin üzerinde değer faydası yaratıldı. Platformun toplam müşteri sayısı 2 milyonayaklaştı.
Vodafone Her Şey Benimle Genel Müdürü Yusuf Aysal, Türkiye’de ilk kez tüm kategorilere hizmet veren dijital pazar yeri Vodafone Her Şey Yandım’ın ikinci yılını kutlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu platform ile müşterilerimize online alışverişlerini uygun fiyatlarla, rahat, hızlı ve kolay bir şekilde yapma imkanı sunuyoruz. Vodafone Herşey Yanımda: Cep Telefonu, Elektronik, Dijital Servis ve Oyunlar, Moda, Hobi-Ofis-Kırtasiye, Kozmetik ve Kişisel Bakım, Ayakkabı-Çanta-Aksesuar, Spor ve Outdoor, Anne-Bebek, Ev-Hayat, Pet Shop, Medikal Ürünler ve Oto Aksesuarları başta olmak üzere farklı kategorilerde yaklaşık 5 milyon ürün sunuyoruz. Vodafone Her Şey Benimle Vodafone Yandım uygulamasını indiren Vodafone olsun olmasın tüm kullanıcılara avantajlı fiyatları, farklı kampanyaları ve kullanım kolaylığıyla yepyeni bir deneyim sunuyor. Bu platform için bir de web sitesi açtık. Müşterilerimiz tüm indirimlere herseyyanimda.com üzerinden de ulaşabiliyor. Vodafone Her Şey Yandım ile e-ticaret sektörünün güçlü bir oyuncusu olmayı hedefliyoruz.”
Benimle Çekiliş 28 milyon kez ziyaret edildi
Vodafone Her Şey Yandım’da bir yıl önce hizmete giren Raffle Yanmda platformu yaklaşık 28 milyon kez ziyaret edildi ve 2 milyona yakın sipariş alındı. En çok satan çekiliş bileti Jeep Wrangler araba bileti oldu. 10 milyondan fazla çekiliş biletinin satıldığı Raffle Yanmda, ziyaretçilerine 1.236 ödül kazandırdı. Yeni kullanıcılardan oluşan Raffle Yanmda kullanıcı kitlesinin %84’ü ilk kez Vodafone Her Şey Yandım’da Raffle Yanmda ile işlem yaptı. Yandım’da bugüne kadar yapılan en yüksek ödül değerine sahip çekiliş olan Porsche Taycan çekilişini Vodafone Her Şey Yandım’dan bilet alan bir kullanıcı kazandı.
Şansını Kazı’daki ödül miktarı 11,5 milyonu aştı
Temmuz ayında Vodafone Her Şey Yandım üzerinden hizmete açılan Bahtini Hafriyat platformunda kullanıcılar 3 ayda 6 milyondan fazla bilet kazıdı. Biletlerden elde edilen toplam ödül miktarı 11,5 milyonu aşarken, ortalama bir Bahtini Hafriyat kullanıcısı 7’den fazla bilet kazıdı.
Canlı yayın indirimlerine yoğun ilgi
Vodafone Her Şey Yandım’ın Hakkı Alkan ve Ceyda Koşulu’nun Instagram’da gerçekleştirdiği canlı yayın indirimlerinde kullanıcılara 1 TL karşılığında akıllı bileklik ve Bluetooth kulaklık hediye edildi. “11.11’e özel çılgın fiyatlar” konseptiyle yapılan indirimlerde kullanıcılar elektronikten modaya kadar binlerce ürünü 100 TL’nin altında satın alma fırsatı buldu.
Banka kampanyalarından 630 bin müşteri faydalandı
Vodafone Her Şey Benimle 11 bankayla ortak kampanya gerçekleştirdi. Bankaların kart programlarına özel oluşturulan kampanyalarla kullanıcılara Vodafone Her Şey Yandım alışverişlerinde puan kazandırıldı. 2023 yılı başından bu yana banka kampanyalarına 630 bin müşteri katıldı.
Her 6 saatte bir yeni indirim
Vodafone Her Şey Yandım’ın saatlik 10/10 kampanyası yayına girdiği ilk günden bu yana yoğun ilgi görmeye devam ediyor. Toplam 10 üründe sürpriz indirimlerin sağlandığı bu kurguda indirimler 6 saatte bir yenileniyor. 10/10 kampanyasıyla müşterilerin en çok ilgi gösterdiği ürünler ise yağ, spor ayakkabı, çikolata ve bebek bezi oldu.
Mağazadan teslim alma seçeneği
Vodafone Herşey Benimle’ye “Vodafone Mağazasından Teslim Al” özelliği de eklendi. Özellikle müşteriler Vodafone Her Şey Yandım’dan sipariş verirken teslimat noktası olarak proje kapsamındaki Vodafone mağazalarını tercih edebiliyor. Bu seçenekle kullanıcılar, evlerinde kargo beklemeden siparişlerini kendilerine en yakın Vodafone mağazasından teslim alabiliyorlar. 81 ildeki seçili mağazalarda geçerli olan bu seçenek, müşterilere daha kolay bir e-ticaret deneyimi yaşatmayı amaçlıyor.
Alışverişe GB hediyesi
Vodafone Her Şey Benimle Alışverişe yönelik GB teklifiyle diğer e-ticaret platformlarından ayrılan özelliğiyle öne çıkıyor. Buna göre Vodafone bireysel müşterileri 150 TL ve üzeri ödemelerde haftalık 5 GB taşınabilir internet kazanıyor. Platform aynı zamanda fatura yansıtma ve finansal kolaylıkları, saygın satıcı ve iş ortakları, peşin fiyatına taksit imkânı ve avantajlı iş sigortası teklifleriyle de fark yaratıyor.
Mobil ödeme imkanı
Vodafone faturalı kullanıcıları Her Şey Yanımda üzerinden yaptıkları alışverişleri faturalarına yansıtabiliyor, böylece harcamalarını tek kanaldan esnek bir şekilde yönetebiliyorlar. Hatta dönemsel kampanyalarla faturalarında indirim bile alıyorlar.
Küçük ev aletlerine ilgi büyük
Vodafone Her Şey Yandım’da son 2 yılda en çok büyüyen kategorilerden biri de Küçük Ev Aletleri oldu. Airfryer, şarjlı dik süpürge, robot süpürge ve tam otomatik kahve makineleri bu yılın kategorinin yıldız alt kategorileri oldu.
İkinci yıla özel kampanya
Vodafone Her Şey Benimle’nin ikinci yılı için de bir kampanya düzenlenecek. Vodafone Yandım uygulaması, Her Şey Yanımda’nın ikinci yıl dönümüne özel bir duyuru ile 28 Ekim’de yayına girecek ve Yanıyorum ana sayfası doğrudan Her Şey Yandım ana sayfasına yönlendirilecek. Bu sayfada 2 yıl boyunca en çok satan ve en çok beğenilen eserlerin toplandığı bir alan bulunacaktır. Söz konusu ürünlerde %15 indirim sağlayacak jenerik kod dağıtılacak ve maksimum 100 TL sepet indirimi yapılacaktır.
Vodafone Hakkında
Vodafone, Avrupa ve Afrika’nın en büyük telekom şirketidir. Daha uygun bir gelecek amacıyla bireylerin yaşam kalitesini artıran, kritik segmentlerde dijitalleşmeyi mümkün kılan, kapsayıcı ve sürdürülebilir dijital toplumlara imkan tanıyan teknolojiler sunuyoruz.
17 ülkede 300 milyondan fazla müşteriye taşınabilir ve sabit iletişim hizmetleri sağlıyoruz ve 46 ülkede daha taşınabilir ağlarda ticari iştiraklerimiz bulunuyor. Aynı zamanda Nesnelerin İnterneti (IoT) alanında dünyanın lider şirketi olarak 167 milyondan fazla cihaz ve platformu birbirine bağlıyoruz. Vodacom Finansal Hizmetler ve Afrika’nın en büyük finansal teknoloji platformu M-Pesa ile 7 ülkede 71 milyondan fazla kişiye hizmet veriyoruz.
2040 yılına kadar net sıfır emisyona ulaşmak ve çevresel etkimizi azaltmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Aynı şekilde müşterilerimizin 2030 yılına kadar 350 milyon ton karbon emisyonunu azaltmalarına yardımcı oluyoruz. Ayrıca, hedefimiz doğrultusunda cihaz atıklarının azaltılmasına yönelik çalışmalarımızı da sürdürüyoruz. 2025 yılına kadar ağ atıklarımızın yüzde 100’ünü yeniden kullanmak, yeniden satmak veya geri dönüştürmek.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı